• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 3 آذر 1400
کد مطلب : 146395
+
-

با مردم/ دانش‌آموزان بیمار و والدین‌شان بلاتکلیف هستند

تکلیف دانش‌آموزان بیمار و والدین‌شان با بازگشایی مدارس مشخص نیست. دختر 10ساله من که بیماری قلبی دارد اکنون 2سال است خانه‌نشین است و با تصمیم آموزش‌و‌پرورش مبنی بر بازگشایی مدارس و در خطر افتادن وضعیت سلامتی‌اش، باز هم مجبور است در خانه بنشیند با این تفاوت که این بار از تحصیل محروم خواهد شد. تازه این در حالی است که مدرسه فرزندم غیردولتی است و همه هزینه مدرسه را پرداخته‌ایم. سال گذشته که یک‌ماه‌و‌نیم مدارس دایر بود اجازه ندادند فرزندم آنلاین درس بخواند و می‌گفتند حتما باید حضوری باشد و امسال هم حتما به همین نحو است. عاجزانه تقاضا دارم فکری برای ادامه آموزش آنلاین ویژه دانش‌آموزان با بیماری‌سخت داشته باشند.
فهیمه سالارپور

  سگ‌های ولگرد پردیس جمع‌آوری نشدند
به‌رغم پیگیری مکرر از شهرداری پردیس خبری از جمع‌آوری سگ‌های ولگرد نیست و به‌خصوص فاز 2محله2 جولانگاه سگ‌های ولگرد است. شهرداری در پاسخ به اینکه چرا سگ‌های ولگرد جمع‌آوری نمی‌شوند می‌گوید پیمانکار طرح به سفر رفته است. آیا این درست است فردی به سفر برود و جایگزینی نداشته باشد و مردم از ناحیه چنین کم‌کاری‌ای در عذاب و مشقت باشند.
مهدی اسدی از پردیس 

   ارتفاع زیاد سرعت‌گیر‌های بلوار کرمان
سرعت‌گیرهای بلوار کرمان‌خودرو واقع در جاده مخصوص، زیاد است و این مسئله موجب خسارت به‌خودروهایی می‌شود که به‌طور مرتب در این محدوده تردد می‌کنند.
خامسی از تهران

  منطقه آرپناه شهرستان لالی آب ندارد
بیش از 300خانوار ساکن در منطقه آرپناه شهرستان لالی شامل روستای پاراک آبکوه، دل، ‌ده ‌لویان، سربی و ده‌ دی مدت‌هاست آب آشامیدنی سالم و پایدار ندارند. نبود آب همه زندگی این خانواده‌ها را تحت‌الشعاع خود قرار داده تا جایی که کمبودهای دیگر ازجمله جاده دسترسی مناسب و ایمن، خانه بهداشت و مدرسه را فراموش کرده‌اند.
پناهی از پاراک آبکوه

   طرح تغذیه رایگان در مدارس اجرایی شود
وضعیت دشوار اقتصادی و گرانی‌های افسارگسیخته، خانواده‌های کم‌درآمد را به‌شدت تحت فشار گذاشته است و برخی از آنها قادر نیستند به اندازه کافی و لازم مایحتاج خوراکی خانواده خود را فراهم کنند. از دولت درخواست داریم تا با آغاز مجدد تغذیه رایگان در مدارس، بخشی از این فشار را کم و از سوءتغذیه احتمالی نسل آینده کشور جلوگیری کند.
بایرامی از تهران

  اپراتورهای 137شهرداری اصفهان حوصله شنیدن ندارند
برخی از اپراتورهای شماره تلفن ۱۳۷ شهرداری اصفهان که مخصوص طرح شکایات و ثبت نظرات و انتقادها و مسائل و مشکلات مختلف شهری شهروندان در حوزه شهرداری است، تنها به شنیدن بی‌حوصله آنها می‌پردازند و عملا آن مشکل مطرح شده را پیگیری نمی‌کنند.
بلیغیان از اصفهان

  جاده دیباج گلوگاه مالرو شده است
جاده شهر دیباج تا گلوگاه که مسیر دسترسی روستای تویه رودبار در دامغان است شبیه جاده مالرو شده است. به‌خصوص 5کیلومتر این جاده از میدان شهرداری دیباج تا اول جاده گلوگاه بسیار خراب است. سال‌های 98و 99بر اثر خرابی جاده، 9دستگاه خودرو واژگون شده و 2تریلی نیز چپ کردند و در این میان تعدادی هم زخمی شدند. آیا رواست مردمی که از روستایی کوچک 13شهید و تعدادی آزاده تقدیم انقلاب کرده‌اند حتی جاده دسترسی نداشته باشند. روستای تویه رودبار درحالی‌که 600نفر جمعیت دارد و در 60کیلومتری شمال دامغان واقع شده از شهر دیباج 18کیلومتر فاصل دارد.
عرب علی ایثاری از روستای تویه رودبار دامغان 

 راهنمایی و رانندگی اشکالات حوزه خود را برطرف کند
توقع این است که عزیزان پلیس راهنمایی و رانندگی اجازه ندهند از ناحیه اشکالات حوزه خود مثل نداشتن علائم راهنمایی یا خرابی مسیرها و هرنوع نقص دیگری تصادفات خفیف و شدید رخ دهد. همه دارندگان وسایل نقلیه و مردم انتظار دارند این مرجع و مجموعه بزرگ دفع‌کننده اتفاقات ناگوار و خودشان تا حدامکان خالی از اشکال باشند.
غنیمی از تهران 

  تخلفات ساخت‌وساز بی‌رویه در گرمدره
با شدت گرفتن گرانی و اوضاع نابسامان کرایه خانه، بسیاری از افراد به حاشیه شهر تهران و شهرهای مجاور مهاجرت کرده‌اند و همین موضوع  روند ساخت‌وساز در این مناطق را افزایش داده است. گرمدره یکی از این مناطق است که به تازگی ساخت‌وساز ‌در آن شکل بی‌رویه و بدون نظارتی به‌خود گرفته و برخی از اوقات افراد با پرداخت پول به‌طور‌غیرقانونی مجوز آن را تهیه می‌کنند. اینگونه ساخت‌و‌سازهای بدون مطالعه و غیراصولی در آینده مشکلات و مسائل متعددی را برای ساکنان این منطقه به‌وجود خواهد آورد. از مسئولان می‌خواهیم که نسبت به صدور مجوز ساخت نظارت و دقت بیشتری داشته باشند.
همایون‌فر از گرمدره

این خبر را به اشتراک بگذارید